Review

Icon

Kawasaki Athlete


Kawasaki Athlete

Kawasaki Athlete

Filed under: Motorcycles, , ,

14 Responses

  1. Idubs says:

    Gua baru dapet nih!
    Kepengen nyobain ah Bandung-Jakarta

  2. ardian says:

    waaaahhhhhh kawasaki yaww bagusss bgt………..
    harga na brpa yaw……………….

  3. didi says:

    Keren abis, harganya cm 14.3jt gt loh….

  4. thedungkak says:

    kalau wilayah bali atu lombok ada gak mas

  5. apa ada cabang nya di lombok ntb

  6. apa ada cabang nya di lombok ntb bang

  7. ihsan says:

    bagus sih bagus, tapi promosinya masih kurang

  8. oscar says:

    Aku pingin banget ma kawasaki athlete, tapi keluaran sekarang kok gak pake kopling… emang tarikanya enak banget kaya suzuki satria

  9. andez says:

    kren bgt tuh motor..

  10. Kyle Justus says:

    i like it jobs because it is a high paying job and you work in an air conditioned office .;`

  11. ;”` I am really thankful to this topic because it really gives great information -:,

  12. aris says:

    gw udh punya athlete th 2008
    perjalanan banten-cilacap
    cuma habis 9 liter bensin
    sipppppppppppppp banget dah

  13. Eka says:

    Dealer kawasaki di lombok ada gak ya?bole minta no.telp-nya gak?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: